maandag 13 april 2015

Geboorte Niels

Lieve kinderen van groep 5/6,

Hierbij een paar foto’s die mijn mama heeft gemaakt een paar weken voordat ik geboren werd. (De foto's staan onderaan het stukje;-)) Op de foto’s zien jullie het afscheidsfeestje. Bedankt voor alle mooie cadeaus die jullie aan mij hebben gegeven. Ik gebruik al heel veel dingen!

Jullie zijn vast heel nieuwsgierig hoe alles gegaan is. Dat zal ik jullie eens vertellen. Op mijn oma’s verjaardag, 8 april 2015,  ben ik geboren. Het was tien over 12 ’s middags. Dat kunnen jullie zien op de klok. Mijn mama vertelde dat jullie al kunnen klok kijken.



Toen deden ze heel gemeen mij uitkleden. Dat was koud. Brrrrrrr…. Ze wilden graag weten hoe dik ik was. Dat kun je op de foto aflezen. Ook hebben ze me toen opgemeten. Ik was 51 cm lang. Daarna moest ik met mama en papa nog 8 uur lang in het ziekenhuis blijven. De dokter had het een beetje druk, daarom moesten we zelf nog langer blijven. Toen mocht ik eindelijk naar ons huis in Acquoy.



Daar wachtte mijn opa, oma, tante en een hele lieve kraamverzorgster ons op.

Een paar dagen later hebben ze mij weer gewogen en bij de laatste foto zie je hoe mama mij in bad gedaan heeft. Hmm. Dat vind ik zo lekker! Daarna heeft mama mij hele stoere stekels gegeven.





Mijn moeder heeft beloofd dat ik een keer bij jullie in de klas mag komen kijken. Nou ik ben heel nieuwsgierig, maar eerst blijf ik nog eventjes hier.

Tot snel!


Van Niels en zijn moeder. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten